Logitech Kablosuz Mouse/Klavye USB Alıcısı Kayboldu.

Merhabalar;

Bu yazımda logitech kablosuz ürünlerinin usb alıcısı kayboldu ne yapmalıyım ? Sorusunun cevabı hakkında bilgiler vereceğim.

Böyle bir olay başınıza geldiyse öncelikle logitech müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ediyorsunuz.

Müşteri hizmetleri sizden ürünün seri numarasını istiyor. Bu seri numarası genelde ürünün pil yuvasında yer alıyor. Seri numarasına göre ürünün stok kontrolü yapılıyor. Eğer stoklarda ürünün alıcısı bulunuyorsa sizden adres bilgisi isteniyor ve ücretsiz bir şekilde gönderiliyor.

Logitech Müşteri Hizmetleri

Telefon: 0212 900 31 73

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir