Logitech Kablosuz Mouse/Klavye USB Alıcısı Kayboldu.

Merhabalar;

Bu yazımda logitech kablosuz ürünlerinin usb alıcısı kayboldu ne yapmalıyım ? Sorusunun cevabı hakkında bilgiler vereceğim.

Böyle bir olay başınıza geldiyse öncelikle logitech müşteri hizmetlerini arayarak durumu izah ediyorsunuz.

Müşteri hizmetleri sizden ürünün seri numarasını istiyor. Bu seri numarası genelde ürünün pil yuvasında yer alıyor. Seri numarasına göre ürünün stok kontrolü yapılıyor. Eğer stoklarda ürünün alıcısı bulunuyorsa sizden adres bilgisi isteniyor ve ücretsiz bir şekilde gönderiliyor.

Logitech Müşteri Hizmetleri

Telefon: 0212 900 31 73

This article has 3 comments

  1. Melih Reply

    Mesajını yeni gördüm yardımcı olayım dedim..Logitech e mail at.. ( İnternet adreslerine googleden ulaşırsın ) Bana da biri böyle yol gösterdi aynen gönderiyorlar..Arka etiketinin resmini seri numarasını resimle kayıt altına KESİNLİKLE gönderiyorlar.. Kurulumu ise k360 driver adlı bir dosya var onunla aktif hale geliyor..

  2. murat odabaş Reply

    merhaba sayın ilgili ;

    P/N :810-005232
    S/N :1814LZX051A8

    yukarıda bilgileri bulunan mause klavye setinin ups kayboldu nasıl yenisini alabilirim.

    teşekkürler.

    saygılarımla,

    >

Bir Cevap Yazın